Yerli Girişim Enhencer’e 1 Milyon Dolar Yatırım
Enhencer adlı SaaS platformu, e-ticaret işletmelerine reklam çözümleri sunarak ve yatırım getirisi sağlayarak öne çıkıyor. Yenilikçi özellikleri, AI Ad Launcher, AI Ad Creatives ve AI Ad Audience Targeting gibi özelliklerle bir araya getirerek, müşteri davranışlarını öğrenen yapay zeka modelleri ile reklamların satın alma potansiyeli yüksek müşterilere ulaşmasını sağlıyor. Dünya çapında 50’den fazla ülkede 1000’den fazla e-ticaret şirketine hizmet veren Enhencer, AI Ads hizmeti ile dikkat çekiyor.
Enhencer, 1 milyon dolarlık yatırım turunu Diffusion Capital Partners (DCP) liderliğinde tamamlayarak, Boğaziçi Ventures ve Mert Kaçmaz gibi yatırımcıları da bünyesine kattı.
Olcay Öztürk liderliğindeki Enhencer, 2020 yılında Workup girişimcilik programının 6. döneminde öne çıkan 12 girişimden biri oldu ve aynı yıl içinde Mert Kaçmaz, Çağrı Cebe, Serkan Tutar, Çağrı Emre Korkmaz, Arzu Umur, Enis Ulusoy ve Geometri Ventures’tan 200.000 dolarlık tohum yatırımı aldı.
Makine öğrenmesiyle satın alma davranışlarını tahmin eden Enhencer, 2022 yılında Diffusion Capital Partners (DCP) liderliğinde 700 bin dolarlık bir yatırım daha aldı. Bu yatırıma Boğaziçi Ventures, Geometri Ventures ve bireysel yatırımcılar Umut Şenol ve Arzu Umur da katıldı.
Enhencer CEO’su Olcay Öztürk, yatırım sonrası projeksiyonları hakkında şunları belirtti:
“Reklam verme süreçlerinde doğru hedef kitle seçimi, tıklama oranlarını iyileştirmek için yapılan kreatif çalışmalar ve reklam pazarının büyümesiyle artan birim reklam maliyetlerinin düşürülmesi, e-ticaret işletmelerinin büyüme süreçlerini en çok zorlaştıran faktörlerin başında geliyor. Bu firmaların karlılıklarını artırmak ve uygun maliyetlerde kaliteli trafik elde etmelerini sağlamak amacıyla yapay zeka teknolojilerini kullanıyoruz. Enhencer – AI Ads ekibi olarak temel misyonumuz, bu firmaların bütçelerini en iyi şekilde kullanmalarını sağlayarak büyümelerine yardımcı olmaktır.”
Bu yazıyı paylaş: