Türkiye’nin En Değerli Markaları Belli Oldu
Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan listeye göre, Türk Hava Yolları (THY) üst üste altıncı kez Türkiye’nin en değerli markası oldu.
THY, 1 Milyar 985 Milyon Dolarla Zirvede
Son beş yıldır zirvede yer alan THY, 2024 yılı listesinde de ilk sırayı alarak liderliğini sürdürdü. THY’nin marka değeri 1 milyar 985 milyon dolar olarak belirlendi.
Arçelik ve Vestel İlk Üçte
Listenin ikinci sırasında 1 milyar 265 milyon dolar marka değeriyle Arçelik, üçüncü sırada ise 917 milyon dolarlık değeriyle Vestel yer aldı.
İlk 10’daki Banka ve Diğer Markalar
- İş Bankası, 859 milyon dolarlık marka değeriyle dördüncü sıraya yükseldi.
- Garanti BBVA, 831 milyon dolarla beşinci sırada.
- Ford Otosan, 816 milyon dolarla altıncı sırada.
- Ziraat Bankası, 665 milyon dolarla yedinci sırada.
- Yapı Kredi, 596 milyon dolarla sekizinci sırada.
- LC Waikiki, 542 milyon dolarla dokuzuncu sırada.
- Akbank, 532 milyon dolarla onuncu sırada yer aldı.
Toplam Marka Değeri 14,7 Milyar Dolar
Bu yıl listede 100 değil, 125 marka sıralandı. Bu markaların toplam değeri 14,7 milyar dolar olarak belirlendi. Geçen yıl 100 markanın toplam değeri 15,6 milyar dolar seviyesindeydi.
Bu yazıyı paylaş: