Tomorrow

Truecaller, AI Destekli Ses Asistanıyla Çağrıları Kendi Sesinizle Yanıtlayın

Truecaller, AI Destekli Ses Asistanıyla Çağrıları Kendi Sesinizle Yanıtlayın

Yapay zeka, gün geçtikçe daha fazla iş alanında kendine yer bulurken, ses temsilcilerinin yerini almaya başlayan yeni teknolojiler dikkat çekiyor. Şirketler, insan seslerinin sentetik versiyonlarını kullanarak müşteri hizmetlerinde devrim yaratmayı hedefliyor. Bu yenilikçi yaklaşıma katılan en son isim ise yaygın olarak bilinen arayan kimliği hizmeti Truecaller oldu. Truecaller, müşterilerin telefon çağrılarını kendi sesleriyle yanıtlamalarına olanak tanıyan AI destekli Asistanını duyurdu.

Microsoft ile Stratejik Ortaklık

İsveç merkezli Truecaller, bu yeni deneyimi Microsoft ile yaptığı stratejik bir ortaklık sayesinde mümkün kılıyor. Microsoft’un Kasım ayında Azure Yapay Zeka Konuşması’nın bir parçası olarak tanıttığı Kişisel Ses teknolojisi, Truecaller kullanıcılarının seslerini taklit eden sentetik sesler oluşturmasına imkan tanıyor. Ücretli kullanıcılara sunulan Truecaller Asistanı, arayanları selamlamak ve onlara yanıt vermek için kullanıcıların seslerini birebir taklit ederek telefon çağrılarını yanıtlıyor.

Kendi Sesinizle Yanıt Verin

Truecaller kullanıcıları, onay verdikten sonra kendi seslerinden dijital bir kopya oluşturmak için kısa bir komut dosyası kaydediyor. Bu kayıt, Asistan’ın aramaları kullanıcıların sesinin dijital versiyonunda yanıtlamasını sağlıyor. Truecaller Asistanı, arayanlar için giriş niteliğindeki karşılama şablonunu düzenleme seçeneği sunarken, kişisel ses kullanımında bu şablonu kısıtlıyor. Bu, arayanların dijital bir sesle yanıtlandıklarını açıkça belirtmek için yapılıyor. Ancak, takip yanıtları kullanıcı tercihine göre özelleştirilebiliyor.

Güvenlik ve Özelleştirme

Microsoft’un Azure AI Speech teknolojisi, kişisel ses özelliğinin güvenliğini ve doğruluğunu sağlamak için oluşturduğu konuşma çıktılarında filigranlar kullanıyor. Bu, sentetik sesin algılanmasını kolaylaştırarak kullanıcı güvenliğini artırıyor. Truecaller Israel ürün direktörü ve genel müdürü Raphael Mimoun, “Kişisel ses özelliğinin, kullanıcılarımızın aramalarını yönetme biçiminde devrim yaratacağına ve Truecaller Assistant ile genel deneyimlerini iyileştireceğine kesinlikle inanıyoruz. Microsoft ile ortaklık kurarak yapay zeka destekli ses teknolojilerinin potansiyelini daha fazla keşfetmeyi ve küresel kullanıcı tabanımıza daha da yenilikçi çözümler sunmayı sabırsızlıkla bekliyoruz” dedi.

Küresel Lansman

Truecaller Asistanındaki kişisel ses özelliği, önümüzdeki birkaç hafta içinde ABD, Kanada, Avustralya, Güney Afrika, Hindistan, İsveç ve Şili’den başlayarak kullanıma sunulacak. Başlangıçta herkese açık beta kullanıcılarına, ardından ise uygun pazarlardaki tüm kullanıcılara sunulacak.

Truecaller’ın bu yenilikçi adımı, kullanıcılarına daha kişiselleştirilmiş ve etkili bir deneyim sunarken, yapay zeka teknolojilerinin potansiyelini daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyor. Truecaller Asistanı, aramaları yönetmenin yeni ve devrim niteliğinde bir yolunu sunarak, müşteri deneyimini bir üst seviyeye taşıyor.

Bu yazıyı paylaş: