Leadport’a Sabancı ARF’tan 250 Bin Dolar Yatırım!
Türkiye merkezli yerli bir girişim olan Leadport, dijital kanallardan gelen potansiyel müşterilerin etkin bir şekilde yönetilmesini sağlayarak şirketlerin satışlarını artırmasına ve büyümesine katkıda bulunuyor. Şirket, ŞirketOrtağım melek yatırım ağından aldığı tohum öncesi yatırımın ardından bir yıl içerisinde değerlemesini 3,6 kat artırarak Sabancı Holding’in hızlandırma kuruluşu Sabancı ARF’tan ayni ve nakdi toplam 250 bin dolar yatırım aldığını duyurdu. Bu yeni yatırım turuyla birlikte Leadport’un şirket değerlemesi 90 milyon TL’ye ulaşmış oldu.
Leadport, müşteri adaylarının online olarak ihtiyaçlarını ilettikleri anda sadece 7 saniye içinde doğru şirket yetkilisinin müşteriyle telefonda görüşmesini sağlayan “Altın Arama” özelliğiyle dikkat çekiyor. Şirket, telefon görüşmeleri de dahil olmak üzere tüm müşteri takip süreçlerini dijitalleştirerek, uzaktan çalışma ekiplerine kolaylık sağlıyor. Ayrıca, yapay zeka analizi ile telefon görüşme kayıtlarını değerlendirerek satış ekiplerine verimlilik sağlayan Leadport, şirketlerin satışlarını ve gelirlerini artırarak büyümelerine yardımcı oluyor. Leadport’u kullanan şirketlerin, lead’lerinin satışa dönüştürme oranının 8 kata kadar arttığı belirtiliyor.
Leadport’un aldığı yatırımın şirketin büyüme ve gelişme yolculuğunda önemli bir adım olduğu ve bu desteğin şirketin pazar payını artırmasına ve yenilikçi çözümlerini daha geniş kitlelere ulaştırmasına olanak sağlayacağı belirtiliyor.
Leadport Kurucu Ortağı Alper Barut, şu noktalara değindi:
“Leadport satışa çıktıktan sonra 1 yıl kadar kısa bir sürede çalıştığımız kurum sayısı 80’e ulaştı. Şimdi ‘tak-çalıştır’ iş modeliyle Amerika pazarında, teknoloji alanında ülkemizi temsil etmeyi hedefliyoruz” dedi.
Bu yazıyı paylaş: