Tomorrow

İş Bankası ile müşterileri arasındaki diyalog, İşCep Canlı Görüşme ile yepyeni bir boyuta taşınıyor

İş Bankası ile müşterileri arasındaki diyalog, İşCep Canlı Görüşme ile yepyeni bir boyuta taşınıyor

📣 Şube çalışanıyla müşteri arasında canlı görüşme sağlayan ilk uygulama

“Mobil bankacılığın artık ana temas noktası haline geldiği günümüzde biz de beklentileri artan müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarını onlara zaman kazandıran, hızlı çözümler sunan yenilikçi ürünlerle karşılıyoruz.” Sezgin Lüle

İş Bankası müşterileri, şubelerindeki müşteri temsilcileriyle İşCep’ten mesajlaşabiliyor, sesli ve görüntülü görüşme yapabiliyor, yazılı talimatlarını doğrudan ileterek finansal işlemlerini kolay, güvenli ve hızlı şekilde tamamlayabiliyor.

İş Bankası bireysel ve ticari müşterileri, kendilerine atanan müşteri temsilcileriyle İşCep’ten “Bize Ulaşın” menüsü altındaki “Canlı Görüşme” ekranından sohbet başlatarak mesajlaşabiliyor, sesli ve görüntülü görüşme yapabiliyor. Müşteriler görüşme sırasında yazılı talimatlarını doğrudan ileterek finansal işlemlerini kolay, güvenli ve hızlı şekilde tamamlayabiliyor.

Müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda şubeler, bölgeler ve Genel Müdürlüğün farklı disiplinlerinde görev alan çalışanlar da grup sohbetine dâhil olabiliyor. Müşteri temsilcilerinin işyeri dışında bulunduğu durumlarda, müşterilerden gelen mesajların şubedeki farklı bir çalışana yönlendirilmesi de sağlanıyor.

İşCep Canlı Görüşme, müşterilere zaman kazandırmanın yanı sıra şubeye gitme imkânı bulunmayan veya yurt dışında yaşayan müşteriler için de hız ve kolaylık sağlıyor. Mesajlaşma, sesli ve görüntülü görüşme sohbetleri kayıt altında tutularak hem müşteri temsilcileri hem de müşteriler açısından güvenlik endişesi ortadan kaldırılıyor.

Bu yazıyı paylaş: