ikas, Yeni E-Ticaret Aracını Tanıttı: Mars
KOBİ’lerin ve girişimcilerin teknik bilgiye ihtiyaç duymadan e-ticarete başlamalarını kolaylaştıran yeni nesil e-ticaret platformu ikas, kullanıcıların satışlarını artıran yeni ürünü Mars’ı tanıttı. Yerli girişim, yeni ürünü Mars ile e-ticaret ve pazarlama süreçlerini merkezi bir panelden yönetme olanağı sunarak dünyada bir ilki gerçekleştiriyor.
Pazarlama ve E-Ticaret Altyapısı Tek Panelde
2017’den bu yana KOBİ’lerin ve girişimcilerin e-ticaret ve e-ihracat süreçlerini kolaylaştıran ürünler geliştiren ikas, yeni ürünü Mars ile e-ticaret ve dijital pazarlama faaliyetlerini tek panel üzerinden yönetme imkânı sağlıyor. Bu sayede işletmelerin iş süreçlerinde zaman ve maliyet tasarrufu elde etmelerine katkıda bulunan platform, satış performansını yükseltmeyi ve iş verimliliğini artırmayı hedefliyor.
Mars, e-ticaret yapan KOBİ’lerin pazarlama süreçlerini otomatikleştirerek müşteri etkileşimini ve gelirlerini artırmalarına yardımcı oluyor. E-ticaret profesyonelleri, Mars ile segmentlerine özel, kişiselleştirilmiş pazarlama içerikleri ve kampanyalar oluşturarak satış dönüşüm oranlarını artırabiliyor. Tüm pazarlama ve e-ticaret faaliyetleri, ayrıntılı raporlama özellikleriyle şeffaf bir şekilde takip edilebiliyor.
“Kullanıcılarımızın Hikayesine Ortak Olabilmek İçin Çalışıyoruz”
Mars platformunun işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda şekillendirilmiş devrim niteliğinde bir ürün olduğunu vurgulayan ikas Mars Proje Müdürü Serpil Dursun, “E-ticaret alanında her gün daha iyisini yapabilmek, kullanıcılarımızın hikayesine ortak olabilmek için çalışıyoruz. Yeni aracımız Mars, bu yenilikçi bakış açımızın son ürünü. Mars ile kullanıcılarımızın dijital dünyada rekabet avantajı elde etmek için ihtiyaç duydukları tüm destek ve kaynaklara kavuşacağına inanıyoruz. Akıllı ve maliyet etkin e-ticaret ve pazarlama çözümümüz Mars ile kullanıcılarımızı desteklemeye ve Türkiye’den e-ticarette başarı hikayeleri çıkarmaya kararlıyız” dedi.
ikas’ın müşteri segmentleri oluşturmayı kolaylaştıran segmentler ve akıllı iş akışları tasarlamayı mümkün kılan otomasyonlarla bütünleşik bir panel sunan Mars, e-posta, SMS ve pop-up kampanya otomasyonlarıyla müşteri davranışlarına göre otomatikleştirilmiş kampanyalar geliştirmeye olanak tanıyor. İşletme sahipleri, Mars’ın hazır şablonlarıyla dakikalar içinde etkileyici pop-up’lar tasarlayarak, tasarımları özelleştirilmiş e-posta listelerinde kolayca kullanabiliyor. KOBİ ve girişimcilerin e-posta ve SMS kampanyalarını özelleştirerek müşteri ilişkilerini güçlendirmelerine yardımcı olan Mars, influencer işbirlikleriyle affiliate pazarlama stratejileri uygulamak isteyen işletme sahiplerine de özel araçlar sunuyor.
Seri A Turunda 20 Milyon Dolar Yatırım Aldı
2017 yılında Mustafa Namoğlu, Tugay Karaçay, Ömercan Çelikler ve Umut Ozan Yıldırım tarafından kurulan ikas, 2023’te Deloitte Technology Fast 50 programına seçilmiş ve Türkiye’nin en hızlı büyüyen 50 teknoloji şirketi arasında yer almıştı. ikas, Seri A yatırım turunu Nisan ayının başında Dünya Bankası kuruluşlarından IFC (Uluslararası Finans Kurumu) ve Re-Pie Portföy’ün liderliğinde, 20 milyon dolar yatırım alarak tamamlamıştı. Bu yatırım, Türkiye’de özel sektör gelişimini 50 yılı aşkın süredir destekleyen ve yalnızca son on yılda yaklaşık 11 milyar dolarlık yatırım yapan IFC’nin bir Türk teknoloji girişimine yaptığı en yüksek yatırım oldu.
Bu yazıyı paylaş: