Adin.Ai: Geleneksel Medya Planlamayı Dönüştüren Yerli Girişim
Geleneksel medya planlama sektörü, modern araçlara kıyasla tek taraflı etkileşimden dolayı markaların istedikleri verimi almakta zorlanıyor. Ancak son bir buçuk yılda yapay zeka, bu sektörde yeni bir dönüşümü başlattı. Bu dönüşümde, markaların bütçeleri harcanan enerjiye göre değişiyor. Pek çok farklı şirket de bu değişime adapte olmak için adımlar atıyor.
Bu dönüşümün önemli bir parçası olan Adin.Ai, medya planlama sektöründeki şeffaflık ve verimlilik sorunlarına odaklanıyor. Böylece yapay zeka tabanlı bir reklam zekası platformu sağlıyor. Bu platform, reklam planlama süreçlerini kolaylaştırıyor ve geliri artırıyor. Adin.Ai’ın blokzincir desteği de mevcut.
Adin.Ai’ı, kurucu ekip olan, Serhat Gürcü (CEO), Prof. Altan Çakır (CIO), Selin Ergin, PhD (COO), H. Faruk Deniz (CTO), Özgün Akın (CTO) ve Seden Gürcü (CMO) yönetiyor. Şirket, POC yılında 300 bin dolar gelir, ilk yılında 2.4 milyon dolarlık ARR elde etti.
Adin.Ai, özellikle KPMG gibi önemli müşteriler kazanarak büyümesini sürdürüyor. Ayrıca AWS’ten alınan teknoloji onayı, şirketin büyüme hedeflerinde önemli bir rol oynuyor.
Şirket, İstanbul’un Avrupa, Birleşik Krallık ve EMEA bölgesi için operasyon merkezi, Londra’nın ise Avrupa genel merkezi olarak hizmet verecek bir yapıya bürünmek istiyor. Ayrıca ABD’de de yerleşik bir şirket olarak konumlanmayı hedefliyor.
Bu yazıyı paylaş: