Her bir fincan kahvenin ardında yatan tutku ve tecrübe ile yoluna devam eden Tchibo, globalde 75. ve Türkiye’de 20. yılını, 'Bu Tutku Kutlanır' sloganıyla Grand Pera'da kutladı.
Tchibo’nun Hamburg'da evlere posta yolu ile kahve satarak başlayan ve dünya markası olmaya uzanan benzersiz yolculuğun izleri, ‘Tchibo Kaffee No.75’ etkinlik alanında kahve tutkunlarıyla buluşuyor. 75 yılı aşan kahve tutkusunu geleceğe iddialı şekilde taşıyan Tchibo’nun Türkiye’deki hedefi, gelecek 5 yıl içinde 50 milyon Euro yatırım ile çift haneli büyümeyi sürdürmek.
Tchibo, hayatın sıradan anlarını keyifli deneyimlere dönüştüren yolculuğunun yıldönümünde kahve severlere "Bu Tutku Kutlanır" diyerek sesleniyor. Tchibo Türkiye'nin, yeni yıl itibarıyla ses getiren iletişim kampanyası ile başlayan ve farklı noktalarda tüketicilerle buluşan 75. yıl kutlamalarının yeni durağı Grand Pera oldu.
Markaya özel olarak hazırlanan "Tchibo Kaffee No.75" etkinlik alanında Tchibo'nun 75 yıllık mirası gözler önüne seriliyor. Kahve posaları ile sabun yapımı, mono baskı ile bardak altlığı kişiselleştirme, kolaj teknikleri ile kahve temalı poster hazırlama gibi atölyelerin yanı sıra özel sergiler ve sürpriz hediyelerle dolu Tchibo Kaffee No.75; tüm kahve tutkunlarına kapılarını açtı. Ziyaretçiler, Tchibo'nun büyülü dünyasından özel tadımlar ve unutulmaz deneyimler eşliğinde keyifli anlar yaşadı.